Тисячі шляхів ведуть до помилки, але лише один – до істини. Жан-Жак Руссо


Підготовка до ДПА 


Матеріали для підготовки до ДПА з математики

Download
Pidgotovka_do_DPA_z_matematiki.pdf
Adobe Acrobat Document 307.2 KB

Екзамен – це не лише перевірка теоретичних знань, а й значне емоційне випробування, своєрідний стрес. Саме тому важливе значення має психологічна підготовка до іспитів. Деякі учні зі слабкою нервовою системою під впливом стресової ситуації, можуть забути матеріал, який напередодні дуже добре пам’ятали. Як же добре підготуватись до іспитів і успішно їх скласти? 


Сім правил

Коли готуєтесь до екзамену треба пам’ятати наступне:

1. Запам’ятати легше те, що розумієш. Учіть з перервами, а не все підряд, краще потроху, ніж одразу. Більше часу витрачайте на повторення по пам’яті. Це ефективніше за просте багаторазове читання.

2. Щоб уникнути хвилювань запитайте себе: «Чи допомагає хвилювання впоратися із ситуацією?». Коли ви зрозумієте, що ні, придумайте щось, що дійсно могло б зарадити.

3. Якщо ви можете порадитися з батьками, зробіть це. Попросіть їх підтримати вас.

4. Пам’ятайте: занепокоєння – це емоція, а не метод вирішення проблем. Якщо ваші переживання стали нав’язливими, зверніться до шкільного психолога.

5. Найкраще запам’ятовується інформація, викладена на початку і в кінці тексту. Середина, зазвичай, швидко «вилітає з голови». Тому під час запам’ятовування чи повторення приділіть особливу увагу середині.

6. Повторювати слід не механічно, а вдумливо, зосередившись на змісті. Після «завантаження» в мозок інформації, якщо її не повторити, втрачається 20 – 30 відсотків у перші 10 годин. Щоб цього не трапилося, варто: прочитати текст, повторити його двічі, за 20 хвилин – тричі, за 8 – 10 годин – чотири рази, а за добу – один раз. Тільки після цього можна бути впевненим, що інформація міцно «оселилася» в голові.

7. Яким чином можна найкраще все запам’ятати? Що для вас є найближчим: текст, малюнок, логічна схема, звукове відтворення? Вирішуйте самі, в якій системі вам ліпше працювати. Спробуйте знайти щось цікаве у найнуднішому матеріалі. Адже цікаве запам’ятовується набагато легше.